fix Mystery description
This commit is contained in:
parent
5c644690a2
commit
f7648c2ce5
1 changed files with 2 additions and 2 deletions
|
@ -30,8 +30,8 @@ A někdy provedeš Tah Vypravěče, abys scéně dodal další impuls.
|
||||||
Měl by ses vyvarovat příliš častého vyvolávání stejného tahu. Hráči například nemusí házet na seslání kouzla pokaždé, když mávnou hůlkou. Pokud hráč zná kouzlo a chce ho seslat potichu, aby neupozornil učitele, požádej ho o hod na schování a plížení. Pokud potřebují rychle seslat kouzlo, protože se na ně řítí Mozkomor, požádej je, aby si hodili na odvahu tváří v tvář nebezpečí. Přemýšlej o situaci a buď kreativní!
|
Měl by ses vyvarovat příliš častého vyvolávání stejného tahu. Hráči například nemusí házet na seslání kouzla pokaždé, když mávnou hůlkou. Pokud hráč zná kouzlo a chce ho seslat potichu, aby neupozornil učitele, požádej ho o hod na schování a plížení. Pokud potřebují rychle seslat kouzlo, protože se na ně řítí Mozkomor, požádej je, aby si hodili na odvahu tváří v tvář nebezpečí. Přemýšlej o situaci a buď kreativní!
|
||||||
|
|
||||||
### ZAPIŠ VŠECHNY ZÁHADY
|
### ZAPIŠ VŠECHNY ZÁHADY
|
||||||
Po skončení scény se skupiny zeptej, zda narazila na nějaké Záhady. Záhada je otázka, na kterou chtějí hlavní postavy odpovědět, například „Kdo dal Harryho jméno do Ohnivého poháru?“ nebo „Proč Snape kulhal?“. Dobré Záhady se snaží odpovědět na otázku kdo, co, kdy, kde, proč nebo jak.
|
Po skončení scény se skupiny zeptej, zda narazila na nějaké Záhady. Záhadu formuluj jako otázku, na kterou chtějí hlavní postavy odpovědět, například „Kdo dal Harryho jméno do Ohnivého poháru?“ nebo „Proč Snape kulhal?“. Dobré Záhady se snaží odpovědět na otázku kdo, co, kdy, kde, proč nebo jak.
|
||||||
Záhadu může navrhnout kdokoli a kdykoli, nejlépe však na konci scény nebo sezení. Když někdo navrhne Záhadu, zapiš si ji na list „POZNÁMKY“. Ujisti se, že všichni vědí, jaké jsou aktuální Záhady! Většina vašeho příběhu se věnuje tomu, jak se postavy snaží odpovědět na otázky kladené Záhadami.
|
Záhadu může navrhnout kdokoli a kdykoli, nejlépe však na konci scény nebo sezení. Když někdo navrhne Záhadu, zapiš si ji na list „POZNÁMKY“. Ujisti se, že všichni vědí, jaké jsou aktuální Záhady! Většina vašeho příběhu se věnuje tomu, jak se postavy snaží vyřešit Záhady.
|
||||||
|
|
||||||
### PŘEJDI NA DALŠÍ SCÉNU
|
### PŘEJDI NA DALŠÍ SCÉNU
|
||||||
V průběhu hry by být zřejmé, kdy je čas přejít k nové scéně příběhu. Obvykle ti hráči řeknou: „Dobře, teď bychom chtěli jít sem.“ V tomto případě je třeba rozhodnout, že se na toto místo přesunete. V tu chvíli můžeš přejít na další scénu. Pokud to není zřejmé, věnuj pozornost okamžiku, kdy nikdo nic nedělá. V tu chvíli se zeptej: „Jsme připraveni se přesunout dál?“.
|
V průběhu hry by být zřejmé, kdy je čas přejít k nové scéně příběhu. Obvykle ti hráči řeknou: „Dobře, teď bychom chtěli jít sem.“ V tomto případě je třeba rozhodnout, že se na toto místo přesunete. V tu chvíli můžeš přejít na další scénu. Pokud to není zřejmé, věnuj pozornost okamžiku, kdy nikdo nic nedělá. V tu chvíli se zeptej: „Jsme připraveni se přesunout dál?“.
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in a new issue